Farmakakkaa ja naksuttimia.

Okei, meillä on täällä koulussa maailman turhin kakkaluento. Mitä ideaa siinä on, että tungetaan 73 opiskelijaa huoneeseen, johon mahtuu 50 ihmistä??! PAKOLLINEN luento??? Ei tänne näe eikä kuule yhtään mitään. Voin siis yhtä hyvin käyttää aikaani hyödyksi järkevämmin. 

Zero on ollut skarppina viime naksutinsessiossa ja kirjoittanut muistiinpanoja. Tai ehkä se kävi lukemassa mun blogia. 

Luoksetulossa se tarjos paikkaa tosi näppärästi, se teki just sitä, mitä mä viimeks vuodatin, et se ei ymmärrä. Liikutti kauniisti peppua ja tarjos oikeeta paikkaa. Otin monesta eri suunnasa, meni erinomaisen hyvin. Zerppaeläin on selkeesti käynyt stalkkaamassa mun blogia. Zero, jos luet tän, niin voisitko lukea erityisen tarkkaan seuraavan osion? 

Hieman hankalampi juttu onkin esineiden ilmaisu. Maahanmenon pitäisi tulla niin selkäytimestä, ettei tarttisi edes miettiä. Zero kauheasti haluisi noutaa kaikki esineet. Se rikkoi mun huulirasvapurkinkin >:( Idea olisi, että se menisi etsimään ja menisi maahan, niin että esine jää sen etujalkojen väliin. Kun toistan käskyn, se näyttää mulle nenällä esinettä. Zerppa kuumenee naksuttelussa kauheesti ja tuntuu et se ei oikein malttais, sit se helposti vaan noutaa tai sit se surffaa esineen päällä ja heittelee sitä makkarin toiseen seinään. Tää olisi sellainen liike, et koiran pitäisi olla ihan rauhassa, vähän niinku tunnarissa. Tässä ei vaadita samanlaista virettä kuin esineruudussa tai hakuradalla. Muista siis Zerppa, kun tän luet. Ku selkeesti käyt lukemassa näitä mun vuodatuksia. 

Sormia otettiin yks päivä, vähän on unohtunut, se vaan tökkii mun kämmentä, sen sijaan et koskettais sormea. Tää on ihan hyvä tällainen maltti-harjoitus, Zero oppii olemaan tarkkana ja hötkyilemättä :) 

Mitähän muuta ollaan tehty? Käyty hihnalenkeillä, väitelty siitä, saanko hihnassa kiskoa vai ei, väitelty siitä, saako muille koirille rähistä vai ei sekä väitelty siitä, saako narttupissoja lipittää vai ei. Ainakin toistaiseksi leikkaus ei oo siis vaikuttanut mitenkään mihinkään. 

Nii, ja sit huonoiin uutisiin: Olin päättänyt jo kuukausia sitten et me mennään tokokisoihin 30.3. Syystä x pomo teki kerrankin työlistat kauan etukäteen ja mulla on tietenkin työvuoro just silloi. Kaiken lisäksi silloin on pääsiäinen, mitä en tietenkään tajunnut kun suunnitelmia tein. Ei mitään tsänssiä, et saisin sen vaihdettua pois :( Ja syystä y koko huhtikuussa ei ole yhtä ainottakaan koetta, ei ensimmäistäkään! Taitaa siis jäädä haaveet tälläkin erää. MURRR. Miten kokeita voi olla niin huonosti? 

Jeps, mut takaisin farmakologian pariin. Yritän saada ees jotai irti tästä kakasta. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa