Nää on niitä hetkiä, kun olen onnellinen, etten ole mies...

Zerppaeläin tokoili sunnuntai-illan kunniaksi Jakomäen koululla.

Seuraaminen: Lyhyitä pätkiä, Step treenas vieressä mm. ruutua. Otti kovasti häiriötä, huomautin kun kontakti tippu. Tuntu, et Zerppa ihan yrittämällä yritti ja skarppas kivasti loppua kohti. Seuraaminen oli tosi nättiä ja erityisesti vasemmalle käännökset ja täyskäännökset oli tosi kivoja, peppu pyöri iloisesti mukana :)

Luoksarin loppu: Vauhdikasta, niinkin vauhdikasta, et törmäs muhun pariin otteeseen kipeästi, enkä voinu palkata. Tää on nyt sit toinen ääripää. En voi ku jälleen kerran olla iloinen, että oon nainen... Mut voi blääh. Eteentulot oli suoria.

Tunnari: Ei olla pitkään aikaan otettu ja sen huomaa. Oli epävarma ja hieman vasemmalla kädellä veteli kapuloita. Maisteli useampaa eikä oikein uskonut, kun löysi oman. Palautukset ihan kamalia, ei oo ikinä rouskuttanut noin pahasti kapulaa >:(

Merkki: Tässä oon ite ollu epäjohdonmukainen. Mun pitää palkata siitä, ku etujalat on merkin takana, kaikkee ei voi saada. Sit ku tää onnistuu, ni sit voin vaatia, et se myös on suorassa. En oo oikeen ite tienny, mitä mä haluun tältä liikkeeltä, enkä oo osannu oikein palkata oikeasta asiasta. Pommitti tosi nätisti oikeeta paikkaa, kun mä tiesin, mitä mä palkkaan. Sitä paitsi pieni vinous ei kauheesti haittaa, paljon pahempi juttu on, ku koiruus on merkin vieressä. Ja Zerppa sitä paitsi on yllättävän suorana, ku osa koirista on ihan poikittain merkillä...

Eli työn alle:

- häiriötreeniä
- Luoksarin loppua törmäämättä
- Tunnaria!!!!!!!!!!!
- Myös ekstremetunnareita
- Merkin paikkaa tarkemmin, ei kiirettä viel yhdistellä

Muita murheenkryynejä:
- Metalli, mitä hittoa mä siihen viel keksin? Kaikkea ollaan kokeiltu.
- Kontaktit, mitä hittoa mä niihin keksisin? Wannabe-kyttäbortsu asettaa omat haasteensa




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa