Uusi alku

Tänään oli Zeron "ekat" agilitykisat. Olen enemmän kuin tyytyväinen pikkuiseen, se käyttäytyi tosi mallikelpoisesti, oli tosi rauhallinen eikä riehunut yhtään. Mä kans ohjasin rauhassa, radalla olin häsläämättä ja maltoin, välillä ehkä vähän liikaakin :)

Viitaten viime viikkoiseen postaukseen meidän tän hetken vaatimattomista tavoitteista klik, niin yllätyksekseni saavutettiin ne kaikki yhdellä ja samalla radalla :O
Tavoitteina oli:
- Saada tulos
- Saada 10 tai parempi
- Olla tiputtamatta yhtään rimaa
- Ei keppivirheitä.

Zerppaliisa oli ihan super, se ei tiputtanut riman rimaa kummallakaan radalla, siitä huolimatta että mä olin välillä aavistuksen myöhässä. Kepit oli hienot kans, ekalla radalla oli hankala keppikulma, niin mä vedin sen siitä kepeille ja hienosti onnistui tämä. Radat oli tosi sujuvia ja mukavia, kiitos tuomareille Zerppamaisista radoista :) Tuomarina näkyi toisella radalla aika tuttu naama, kun entinen seurakaveri Arto oli tuomariharjoittelemassa ;)

Me ei varmaan olla ikinä tehty näin hienoja ratoja, ei koskaan ole ollut yhtä sujuvan tuntuista menoa! Hauskaa et ekat kisat yli kahden vuoden tauon jälkeen menee paremmin kuin aikaisemmin parhaat radat ikinä. Hieman meinas helikopterikädet vaivata. Onneksi Emmi oli antamassa viime hetken neuvoja ja vinkkejä, nää on kyllä kultaakin arvokkaampia! Harmillista kyllä en osannut aksaradalla laskea yhteen 1+1, vaan keppien jälkeen en ohjannut ollenkaan ja Zerppa ampui väärään päähän putkeen. Siinä vikalla putkella mä sit hienosti osasin ottaa vastakkaisella kädellä ja ohjata putken vasempaan päähän... Meillä oli kunnon kannustusjoukot mukana, kun kaikki ihanat kaverit oli tullut kattelee meitä. Oon mä niin onnekas <3


Hehe, hyvin jaksoin juosta eilisestä kahvakuulasta huolimatta! Aamulla kurkottaessani ylähyllyltä kahvikuppia, koko käsi vapisi kuin haavanlehti ja vaatteiden pukeminenkin oli yhtä tuskaa, kun ei ole yhtään voimaa jäljellä ja jokainen liike sattuu :D

Ens kisoihin otetaan sitten tavoitteeksi ei yhtään kieltoa!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa