Viimeiset aksailut ennen kisoja

Koska huomenna on tentti ja mä oon lukenut tasan yhden luennon asiat, mä menin koulun jälkeen pika-aksuihin. Tosin mä treenien lopuksi sit laskin esteet ja tajusin, et tää "pikku radanpätkä" olikin täysmittainen 22 esteen rata. Hups.

Treenasin meille hankalia asioita ihan muutamalla esteellä ja lopulta kokosin pätkistä radanpätkän, tai siis "pätkän". Valssi sillai et käännytään esteeltä takaisin tulosuuntaan, sitä tein, mut oli äärimmäisen vaikeeta, joku mun ohjauksessa mättää. Kokeilin kaikkii eri vaihtoehtoja, käsien asentoja ja kropan liikkeitä, mut en saanu tolkkua siihen, rima lensi koko ajan. Sit ihan perushyppelyitä, nii ja muuria kans, muistin yks päivä, et sitä on harvemmin tullut treenattua.

Keppejä tehtiin eri kulmista, meni loistavasti. Pystyin myös edistämään aika reippaasti ja vauhti vaan kiihtyi. Kohta tää pujottelee niin nopeasti, etten enää pysy perässä xD

A:ta ja puomia otettiin kans, yllättävän hyvin meni puomi, paitsi sivuetäisyyttä se ei kestä vielä, varsinkin jos jään vähänkin taakse, niin se menee vinoon alastulolle. Juoksu-A:n kanssa en oo taas enää varma jaksanko nähdä sitä vaivaa sittenkään, ärsyttävää kun mielipide venkslaa koko ajan edestakaisin.

Jees, lähtölistat tuli eilen, tiedossa on aika kovatasoiset kisat, kun kaikki gurut on siel uusien koiriensa kanssa. Mut kyl me ne pyyhitään laudalta! Nollavoittoa tavoitellessa tai jotain sinnepäin :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa