Epäpossuilua tokokentällä - Vantaa 5.5.

Kisaputki jatkuu, tällä kertaa tokon merkeissä. Tää treenaaminen oli tosiaan vähän heikolla mallilla, mut näköjään treemaamattomuus kannattaa, Zerppa teki parhaimman suorituksensa ikinä <3 Vire pysyi hyvin koko suorituksen ajan ja se oli innokaasti mukana. Ja mitä parasta, se ei yhtään possuillut!!!

Tuomari oli tosi tiukka ja otti pisteitä vähän joka asiasta, ite oon vähän kyl eri mieltä tosta arvostelusta... Millä tahansa muulla tuomarilla pisteet olis riittänyt ykköseen, mä luulen, mut ei tällä kertaa. Ei kuitenkaan kauheesti harmita, koska ei mulla ollut juuri mitään odotuksia kisojen suhteen.

Paikkallaolo 9,5: Ei totellut ekaa maahan-käskyä, mur! Tuomari ei kuullut. Mainitsi sen sijaan jostain ääntelystä.

Seraaminen 8: Ihan perusnättiä. Perusasennot oli vinoja ja sivuaskeleissa kans perusasennot vinoja. Kasi ihan oikeutettu. Kontakti pysyi hyvänä koko ajan ja tuntui ihan kivalta.

Istuminen 9: Tosi hieno, ei mitään moitittavaa.

Luoksetulo 8: Ihan sikahieno, Zerppa ei oo ikinä tehny niin hyviä stoppeja! Kerrankin myös mä pysäytin oikeeseen aikaan, ei liian aikaisin vaan tötsän kohdalla. Ja Zero pysähtyi kuin seinään. Loppu oli reipas ja tiivis. Ei mitään aavistusta, mistä tuo kaksi pistettä meni.

Ruutu 7: Tääkin oli makee, loppua lukuunottamatta. Ampu sinne pienellä banaanilla, en tiedä mikä iski. Pysähtyi hyvin, ei totellut ekaa maahan-käskyä, ni karjasin aika rumasti :) Loppu ei ollut kyl hieno, pomppas varmaan kaksi metriä mun eteen ja odotti ja sitten vasta hakeutui seuraamaan.

Hyppynouto 0: Vika liike, ja pikkasen harmitti ku oli ihan oma moka. Mä heitin ihan tosi huonosti, oli kyl suoraan esteen takana mut aika lähellä. Tuli sit paluuhypyn takaisin.

Metallinouto 8,5: Tosi nätti, ei oo ikinä ollut niin iloisen näköistä metallia, ihan tosi hieno! Palautus aika kaukaa, jouduin hieman kurottaa.

Tunnari 7,5: Todella nätti, ei mitään muistikuvaa, mistä hyvästä on menny noi pisteet. Vire oli tosi hyvä, oli rauhallinen ja tarkka. Ei maistellut eikä pelleillyt. Otti varmasti oman ja palautti oikein nätisti. Hieman pureskeli, muttei sen pahemmin kuin muissakaan kokeissa. Olin ihan supertyytyväinen tähän.

Kauko-ohjaus 6,5: Tää oli mun mielestä kans oikein hieno, yksi vaihto meni väärin. Zerppa meni maahan vaik olis pitäny mennä istumaan :( Muuten teki oikein siistit vaihdot, kuten olen opettanutkin.

Kokonaisvaikutus 8

Yhteispisteet 238, II-tulos ja 2. sija

Eli ei olis ollut ykkönen, vaikka olisin heittänyt kunnolla, koska 10 hyppäristä ei oltais kuitenkaan tältä tuomarilta saatu.

Yhteistyö oli ihan loistavaa, tuntui kerrankin, että me tehtiin töitä yhdessä. Oon superonnellinen siitä, että Zerpalla pysyi vire niin hyvin yllä eikä possuilusta ollut tietoakaan. Musta oli aika paljon sanottua, kun Tending-kasvattajaki kehui meidän yhteistyötä :) Samalla se patisti mua ilmoittautumaan seuraaviin kisoihin mahdollisimman pian. Käskystä! :D Mun pentukuumeelle ei kyl tehnyt yhtään hyvää jutella pentusuunnitelmista ja pentueista...

Kokonaisuus ja liikkeetkin pääpiirteissään on siis aika hyvin hallussa, treenin alle joutuu nyt kaikenlainen pikkusälä:
- perusasennot suoriksi
- Sivuaskeleet kuntoon
- Noutojen luovutukset
- Ruudun seuraaminen

Videoo ei tällä kertaa ollut :(

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa