Zeron EKA NOLLA ykkösistä ja mun comeback kolmosluokkaan :)

JEEEEEEEEE! Zerppa teki sen!!! Purinalla kolme starttia, tuomareina Martti Salonen ja Henri Luomala.

Itelleni en tosin voi kunniaa ottaa, sillä lainakartturina toimi taitava Emmi :) Alunperin meidän piti tehdä pieni ohjaajanvaihdos, että mä ohjaan sitä agilityradoilla ja Emmi hyppyradalla. Sit mä kuitenkin onnistuin venäyttää jalkani, joten eipä juoksuaskeleista mitään tuu.

Eka rata oli tosi kiva, ei kovin haastava rata. Emmi otti ja teki nollan! :) Zermulla hienosti pysyi rimat ylhäällä ja kontaktitkin se otti hienosti. Alla video ekalta radalta. Huomatkaa erittäin taidokas kuvaus, kun meikä jännitti liikaa kontakteja :D

Zerpan eka nolla

Toka rata oli pihalla, Martti Salosen käsialaa. Estevälit oli tosi pienet ja rata jotenkin vähän inhottava, just sellainen rimantiputusrata. Ohjauksellisesti tosi nätti rata, mut rimathan ne tippui. Kaksi rimaa ja hyihyihyi muuri. Zerppa oikein ponnisti siitä, hyi! Selkeesti näkyy myös, että eteenmenoa ja irtoamista pitää treenata. Vaikka Emmi kuinka juoksu ja huusi eteen, niin Zero kääntyy katsomaan.

Kolmas rata oli siis hyppäri, sekin vähän inhottava ja ihan liian lyhyet estevälit. Aika hankala mun mielestä ykkösluokan radaksi. Tääkin oli sellai rimat-roiskuu rata. Kolme rimaa tuli alas. Muutenkin meno oli aika paljon hitaampaa, Zero tuntui tosi väsyneeltä ja näytti siltä, ettei oikein jaksaisi keskittyä enää koipiensa nosteluun kunnolla. Loppusuorallakin se juoksi tosi hitaan näköisesti.

Toka ja kolmas rata

Näköjään kolme rataa on sille aika paljon, toisaalta ei me olla kauheesti treenattukaan, mä en edes muista milloin. Emmi on käynyt pari kertaa tässä välissä. Täytyy selkeesti alkaa taas treenata, jos tää koulu vaikka tästä helpottuis, niin ehtis käydäkin hallilla. Mä muuten sain sen hallin avaimen taas, jeee!

Eilen mä tein comebackin kolmosiin, kun sain lainaohjata labbis Simbaa. Oli hirmu hauskaa ohjata sitä, en ole ikinä ohjannut mitään muuta kuin paimenkoiria, joten hieman erilainen tää oli ohjata. Mun jalat petti kesken kaiken, enkä voinut juosta kunnolla, siitä johtuen aika karmeen näköistä oli ohjaus. Mä reväytin toisen jalan yks päivä ja nyt sit revähti toinenkin. Nice. Tässä kaikkien kaikki radat:



Kisoista lähdettiin suoraan treenaamaan hakua. Zero teki neljän ukon ilmaisutreenit. Pari ekaa ukkoa jossain 20-30 metrissä, se näki kun ukkelit juoksi metsään. Hyvin toimi nenä, kun Zero suoraan kaahasi marjastajan luokse :) Ekalla ukolla se ilmaisi hyvin, muut joutui vähän muistuttaa, että suostui sanomaan  hauhau. Kaksi vikaa ukkoa juoks yhtaikaa johonkin neljäänkymppiin. Irtosi hyvin, mut vikalla ei muistanut enää jutun juonta, joutui hetken etsimään ja vire sillaikaa laski niin paljon, ettei voitukaan enää sanoa hau. Mun täytynee trenata vielä erikseen noita haukkuja matalassa vireessä, ennen kuin yhdistän ne etsimiseen. Se ei selkeesti muista.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa