Ai kuunnellakin vielä pitäisi?!

Tongin vähän kuva-arkistoja
Taitava pieni tokomarsu on taas vauhdissa! Mun tokomotivaatio on noussut taas roimasti ja tekis mieli treenata aina vaan tokoa :) Jos joku vielä lakkauttaisi sateen, niin olisi onneni täydellinen! 

Tunnaria oon tehnyt tolla Elinametodilla nyt pari kertaa. Ekalla kerralla oli vähän levoton, siirteli kapuloita ja otti väärän. Tokalla treenillä oli tosi paljon rauhallisempi, malttoi haistella ja oli tosi perusteellinen. Otinkin silloin vaan kaksi toistoa, kun oli niin hyvä.

Luoksari on taas vähän ongelma, kun ennakoi. Viime treeneissä teki jo tosi hienosti, ei ennakoinut ja stopit oli ihan hyviä. Eteenmeno on taas vähän hidas, sitä pitäisi taas vähän vahvistaa.


Pappakoira <3

Treenasin yksi päivä vähän palkattomuuttakin luoksarilla, liikkeestä istumisella ja ruutuunlähetyksellä. Nämä menivät oikein hienosti. Liikevälejä ollaan treenattu kans, toimii kivasti, samoin kentälle tulot.

Yksi päivä mä tein kuuntelutreeniä. Se oli sikavaikeaa. Mä vein pallon ruutuun, sitten mä virittelin noutoon, heitin kapulan ja lähetin. Kas, Zerppa oli joka kerta ruudussa. Parin toiston jälkeen se tajusi että kapula pitää hakea, se noukki sen ja jatkoi matkaa ruutuun. Voi tota pikku höpsöä! Saatiin sit onnistuneitakin suorituksia loppuun, kun se alkoi tajuamaan, että pitää kuunnella. Emmi edellisenä päivänä teki seuraamista niin, että hetsasi jalkapallolla ja vaati kontaktia. Tää oli kuulemma Zerpalle yybervaikeaa eikä aluksi kyennyt tekemään mitään, alkoi kuitenkin lopuksi tajuamaan pointin ja tarjosi nätisti kontaktia saadakseen pallon.


Eilen käytiin pyöräilemässä. Zero oli oikeastaan koko matkan vapaana ja enimmäkseen mentiin hiljaista vauhtia, niin et Zero meni kevyttä ravia. Alamäissä mä vähän kiihdytin ja kerran kokeilin kuinka lujaa tuo otus oikein lähtee. Aika kovaa, mä sanoisin! En oikeasti meinaa pysyä mukana edes alamäessä! :O

Tänään mä kävin Halloweenin kunniaksi vamppyyrien luolassa, jossa ne imi musta kokonaisen pussillisen verta ;) Sen johdosta en jaksanu mennä pitkälle lenkille. Mun hauvat on aika yksinkertaisia. Tytöille lykkäsin hihnan, jolla ne riehui vartin, just sen ajan, jonka mä käytin Zeron kanssa jäävien ja seuraamisen treenaamiseen. Vielä muisti kaikki jäävät, eikä edes sekoillut.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa