Zerppamies kakkosiin!!!

Kannattaa lähteä reissuun viikoksi ja antaa koira hoitoon, niin tuloksia syntyy kuin itsestään! Mä en uskonut, että mä vielä näkisin tämän päivän, mutta niin siinä vaan kävi, että Emmi teki Zerpan kanssa hienon tuplanollan! Ekalla radalla kakkossija ja tokalla voitto ja luokkanousu :) Kaikki muut tiesivät tästä ennen mua, koska olin netin ulottumattomissa Skotlannin niityillä :) 


Mä en ole vieläkään ihan täysin sisäistänyt tätä. Me kisataan tästä lähtien kakkosissa! :O Voisi ehkä nyt ottaa tavoitteeksi, että mä tekisin edes yhden nollan meidän uramme aikana, olishan se nyt noloa kisata vuosikausia tekemättä yhtäkään nollaa :D 

Toka rata varsinkin näyttää tosi hienolta, mä oon salaisesti ehkä jopa hieman ylpeä mun lainakartturista ;) Zermu pääsi myös treenaamaan pari kertaa Emmin kanssa, oli kuulemma oikein hieno. 

Tokossa ei ole tapahtunut juuri mitään. Palasin Skotlannista perjantai-yönä ja nyt oon ollut kipeänä keskiviikosta asti... (Grr, saanko muuten valittaa hetken? Koirat pääsee eläinlääkärille kynsienleikkuuseen, mut sit ihminen ei pääse lääkärille 39.5° C kuumehoureessa??!?! Varsinainen hyvinvointivaltio, pah! )

Seuraavat aksakisat on vasta kuun lopussa, kun ei sopivaa viikonloppua tuntunut löytyvän. Voisi ihan vaikka ottaa tavoitteeksi käydä treenaamassa joku päivä ennen sitä! Huii, mä en edes muista, milloin viimeksi kisasin kakkosissa! Lappeenranta 19.8.2006 sanoo koiranetti. Siitä on, hetkonen, reilu 7.5 vuotta, huh! Yhtäkkiä tunnen itseni hyyyvin vanhaksi :) 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa