Zero tokoilee jälleen

Tokoa iltasella urheilukentän vieressä. 

Aloitettiin metallilla. Oli aika kivaa ja syöksyi jopa maassa lojuvan metallin kimppuun useamman kerran :') Luovutuksetkin aika nättejä, eikä meinannut päästää irti käskystä! 

Seuraaminen sen sijaan oli aika kamalaa. Tajusin, että Zerppanen tuijottaa mun käsiä, eikä mun silmiin. Ihan kamalan näköistä, kun mä heiluttelen käsiä ja pää heiluu samassa tahdissa. Oli kamalan vaikeaa saada lyhyttä pätkää niin, et se tuijottaa mun naamaa... Yksi mikä varmasti on huono homma, on sellainen sponttaani palkkaaminen, et mä vaan kaivan namin taskusta yllätyksenä. Ehkä mun pitää selkeemmin kehuu sitä eka ja sit vasta kaivella nakkia. Niin ettei se sit joudu kyttäämään mun kättä, et tuleekotuleekotuleeko se nami. Lisäksi luulen, et lelu takataskussa voi kans vähän hämätä. 

Seuraavaksi putkeen ruudun loppu-kaukot-suora luoksari. Palkkasin liikevälit seuraavan liikkeen suorituspaikalla. Tuntui et Zeron vire nousi sitä mukaa, kun se ei heti saanut palkkaa. Hyvin haki perusasentoa, kun mä jähmetyin perusasentoon. 

Ruudun loppu oli kamala, pomppi metrin mun edessä. Tein pari kertaa läheltä, sit uudestaan. Oli parempi. Kaukot oli tosi hienot, odotin pitkään käskyjen välissä, oli supertarkka eikä yhtään sählännyt. Nätit vaihdot oli kans. Luoksarissa vähän ennakoi, hidasti selkeesti stop-merkin kohdalla, mutta tajusi sit jutun juonen, kun käskyä ei tullut :) 

Tunnaria lopuksi kaksi kertaa. Oli tosi hienoa, teki rauhallisesti ja nätisti töitä. Ensi kerralla voisi taas tehdä joku vähän haastavampi paikka, kuten viimeksi Seinäjoella. 

Juoksunarttu ei olis voinut vähempää kiinnostaa, leikkaus selkeesti auttoi. Muutenkin tuntuu, että Zerpalta on vihdoinkin alkanut löytää hieman sitä moottoria, mitä mä oon niin kauan kaivannut :)

Päivällä käytiin metsässä, tytöt treenasi esineruutua ja Zero sai pelastaa yhden esineen. Se oli hankalassa paikassa, eikä se löytänyt, vaikka sinnikkäästi etsi. Heitettiin nopeasti toinen esine, se löytyi melkein heti. Haukutin sitä vielä ja se haukku kokonaiset seitsemän putkeen! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa