Vepeä

Juhannustreeneistä innostuneena hankittiin pieni kumivene ja eilen käytiin sit Jakomäen lammella testaamassa sitä. Treenipaikkana toimi luksusranta, mutainen, kurainen, muurahaisten rakastama superällö ranta :D

Zero treenasi veneestä hyppäämistä ja veneen luo uimista. Veneestä hyppääminen on yllättävän vaikeaa, se hyppää vaan, jos heitän veteen jotain. Mä ite siis olin rannassa ja Emmi ja Emma veneessä. Mä heitin ihan rantaveteen lelun, ni se hyppäs, muuten ei kehotuksista huolimatta suostunut. Tätä vois vahvistaa ihan noin muuten vaan, koska ei se rannaltakaan meinaa hypätä, jos ei joku heitä sille jotain. Musta tää ei oo kauheen järkevää, kun mä oon aina heittäny sille asioita veteen. Tyyppi käy miljoonan kierroksella, eikä se osaa mennä uimaan sillai rauhallisesti ja sivistyneesti.

Veneen luo uiminen oli aluksi hieman nihkeää, mutta alkoi sit sujua ihan hyvin. Namit tosin oli melko puutteellisia, tyyppi kävi vaan tsekkaamassa, kääntyi ympäri ja lähti tulemaan takas rantaa kohti. Pitäs hankkia kunnon maistuvaa namia, et vois palkata jo veneellä. Jotenkin vähän hölmöö, kun mä rannalla heitän sille palloo, kun palkan pitäis tulla nimenomaan siitä, et se ui venettä kohti...

Käskyinä oon käyttäny "Vene", kun sen pitää mennä veneeseen, siihen voi sit lisätä et hae vene tai et vie vene tms. Veteen hypätessä vois viel miettii jotai järkevää käskyy. Toimisko "mene uimaan"? Sitä hoen sille usein, kun ollaan joella pulikoimassa...

Noin yleisesti Zerolla on kyl tooosi paljon parantamisen varaa noin yleiskäyttäytymisessä ja hallinnassa. Meno on samanlaista ku silloin aikoinaan agilitykisoissa, se käy aivan tuhannen miljardin kierroksella, eikä tippaakaan kuuntele mua, se ei kykene tekemään mitään, mitä mä sanon, koska se vaan riehuu ja huutaa. Mun lempparihihnakin meni rikki :'(

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa