Nostalgiaa...

Kaivoin kaapistojen uumenista vanhan kovalevyni ja mitä aarteita sieltä löytyikään!

Zeron luonnetestiä olen kaivannut jo pitkään, mä tiesin, että se on jossain vielä tallella. Nyt se sitten löytyi ja tein siitä ihan oman sivunkin tonne yläpalkkiin. Hirveän hauskaa tässä vaiheessa nähdä, miten se reagoin eri osioihin, en muistanut enää tarkkaan, mitä kaikkea se teki. Tässä video:


Sitten löysin muitakin aarteita. Nimittäin Zeron ekat agilitystartit! Sain kuulkaa niin älyttömät hepulit, että mun on pakko jakaa se tännekin, vaikka aika äärettömän noloa mun toilailut onkin. Mutta onneksi mä oon tottunut olemaan noloissa tilanteissa :) Ihan järkyttävää meidän meno kyllä on, nyt mä kyllä ymmärrän, miksi meidän tuloslista näyttää, miltä näyttää. En voinut silloin ymmärtää, miksi niitä nollia ei tule. Ihme juttu, juu.


Jännä juttu, et mä ilmoitin se kisoihin kolmena viikonloppuna peräkkäin, joista keskimmäinen oli niinkin kaukana kuin Luxemburgissa. Muistaakseni me vielä lennettiin kotiin joskus muutama päivä ennen noita Janakkalan kisoja. Ei ihan välähtänyt meikäläisen otsalohkossa näköjään silloinkaan...

Katsottuani ton videon, mun usko meidän agilityuraan taas palasi. Kyllä me tosta ollaan selkeästi päästy hieman eteenpäin, Zero on paljon rauhallisempi ja järkevämpi kuin silloin ja se on oppinut lukemaan rataa itse. Enää se ei tuijota mua maanisesti joka esteen jälkeen, vaikka vieläkin siihen on toki kiinnitettävä huomiota. Mäkin olen paljon rauhallisempi, maltan paremmin enkä hosu niin paljon kuin ennen. Olen pikkuhiljaa alkanut ymmärtää, ettei mun aina tarvii olla joka välissä sähläämässä, vaan välillä kannattaa vaan luottaa koiraan...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa