Kootut selitykset

Tää viikko on mennyt vähän laiskasti, treenattiin tokoa pari kertaa, lisäksi metsälenkillä keppejä ja hieman kotitokoa.

Molemmat treenit oli aika pitkiä, mutta Zero jaksoi hyvin ja sillä oli intoa vaikka muille jakaa. Treenattiin vain liikkeen pätkiä, ei mitään kisanomaista.

Paikallaan istuminen on tosi hankalaa, meinaa aina valua maahan. Tätä pitää treenata viel paljon.

Seuraaminen on nättiä, paikka hyvä. Oon treenannu erityisesti vasemmalle täyskäännöstä, se alkaa toimia. Juoksua oon myös ottanut. Nyt huomasin et kontakti on todellinen ongelma, pää pyörii kuin väkkärä, tähän täytyy kiinnittää huomiota. Jostain syystä se ei myöskään osaa kääntyä vasemmalle ilman että katselee ympärilleen, oikealle kääntyy hyvin.

Metallia ollaan treenattu lähinnä hetsaamalla ja pitämällä hauskaa. Vetoleikkiä olen kokeillut, ei toimi yhtään. Puukapulasta taistelee kyllä, muttei metallista. Olen aloittanut ihan pitotreeninä, että kestäis sen, että mä ylipäätään kosken kapulaan.

Zetassa hieman sekoittaa seisomisen ja istumisen. Muuten menee hyvin, mutta seuraamisen yhteydessä on hieman outo juttu, kun olen treenannut niin pitkään pelkkää istumista.

Luoksarissa olen treenannut vauhtia ja stoppia. Toi stoppi on kans todellinen ongelma, kun mikään ei tunnu toimivan enää, se on vaan liian hidas. Takapalkka toimii tiettyyn pisteeseen asti, mut nyt sillä on ne välitkin niin hitaat, etten voi enää treenata takapalkalla. Eteentuloa oon ruvennut naksuttamaan kotona, se on todella vaikeeta, jos mä ite en liiku. Ihan ylivoimaista, jää vaan katsoa killittämään mua vaikka maailman tappiin asti eikä tarjoa mitään. Treeni jatkuu...

Ohjatussa olen siirtynyt kapuloihin. Aika vaikeaa, koska kapulat ei erotu hiekasta niin hyvin kuin pallot. Edelleen linja ei ole sellainen kuin haluaisin, menee ensin keskelle ja sitten vasta ulospäin. Meinas monta kertaa tuoda keskikapulan. Pallojen kanssa ei ikinä tuo keskimmäistä. Pallojen kanssa myös linja on erinomainen.

Merkki ei toimi ollenkaan. Oon treenannut pallolla vauhtia ja naksulla paikkaa. Lopputuloksena koira, joka lääppii merkkiä. Kosketusalustaa ei ymmärrä, alkaa entistä enemmän lääppimään tötsää.

Ruutu sen sijaan on ihan nätti, oon ottanut evl-mäisesti lähettämällä ja paikkaa alustalla. Hyvin se muistaa paikan, kun vähän muistuteltiin alustalla.

Kaukoissa ei enää toimi i-s-m -vaihto. Harmi. Tätä ollaan hinkattu aika paljon ja sain sen toimimaan, mur. Muut ihan ok. Takapalkalla oon treenannut.

Kepit oon tehnyt metsälenkillä. Ei edelleenkään käsitä, että kepeille voi jäljestää. Se edelleenkin tekee jotain esineruutua. En tiedä, miten nämä voisi opettaa niin että tajuaisi yhdistää jäljen ja kepit.

Pitäis vähän ryhdistäytyä treenaamisen suhteen. Äärimmäisen masentavaa kuitenkin, kun on aina pimeetä, ei voi metsäänkään mennä, kun ei näe mitään. Jälkeä en oikein ehdi enää tehdä, kun koulun ja töiden ohella valoisaa ei oo ikinä sen vertaa, että se ehtisi vanhentua tarpeeksi. Muutenkin väsyttää vaan koko ajan. Tekisi vaan mieli käpertyä sohvaan teemukin kanssa, ottaa mustavalkoinen kainaloon ja katsoa joku hyvä leffa. Ehkä mä sunnuntain ratoksi teenkin juuri niin. Hiiteen patologiat ja lihantarkastukset. Ja eiköhän niitä treenejäkin ehdi treenata vielä joskus...


Kommentit

  1. Ihan sama fiilis. Teetä, suklaata, leffa ja kainalokoira. Hiiteen lakiharjoitukset.

    VastaaPoista
  2. Tää syksy on kyl ollut ihan kauheeta rumbaa. Ja jotenkin marraskuu tuntuu vuosi vuodelta yhä masentavammalta. Mua ei vaan oo tarkoitettu näihin synkkiin olosuhteisiin!! Onneksi mä pääsen pian pois, kaaaauas pois! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa