Mr Silent and Miss Quicksilver

Zero on ollut tosi hiljainen tänään. Oon siitä tosi huolissani.

Toisaalta se saattaa hämätäkin, koska mulla on hoidossa hyperaktiivinen elohopeahiiri-Kelpie. Kyllähän se lenkillä juoksenteli edestakaisin ja jahtasi Halia Halin keppiä takaa.

Mutta kuitenkin. Pitkän jahkailun ja pohtimisen jälkeen päätin antaa sen levätä tänään, jospa se olisi huomenna taas pirteämpi. Tuskinpa meidän tokoura kaatuu parin ylimääräisen lepopäivän takia.

Ehkä mä vaan salaa toivon, että Zeron mahdollinen kennelyskäinfektio pysyisi subkliinisena, jolloin en saisi koskaan tietää asiasta, enkä joutuisi jahkailemaan rikkoako kennelliiton määräyksiä ja eläinlääkärin etiikkaa vai ei :P

Hyi mua, kun edes harkitsen tuollaista.

Hali päätti siirtyä barffiin. 

Kelpie ja kelpien ruoka.

"Jos mä lämäisen häkkiä näin, niin nuo lähtee juoksee sillai söpösti."

Kommentit

  1. OMG kun mun hyvätapainen elohopeahiirikelpie aka pyörremyrsky Hali on kohdellut sun marsuja hienosti :D Zerolle rapsut ja paranemisia, onpa teillä ollut kurjaa tuuria :/

    VastaaPoista
  2. Hahaha, no, Halille ei tullut tylsää ja marsut sai sitä kovasti kaipaamansa liikuntaa :D Mä luulen, et Hali kyllä mielellään tulee milloin tahansa uudestaan käymään, hihii...
    Joo, kiitoksia :(

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa