Sekalaista epätavoitteellista treenihömppää

Jaha, hetki taas kulunu... En oo kauheen tavoitteellisesti treenannu, mut aina välillä töiden välillä oon ottanu jotai pientä... On tää kesä"loma" kyl rankkaa, kun ei meinaa edes treenaamaan ehtiä :P

Ohjattua oon treenannu muutaman kerran, oon nyt tehny oikean ja vasemman erottelua ilman käsimerkkejä. Eilen jo toimi aika hyvin, kunhan Zerppanen muistaa skarpata ja kuunnella :) Oon treenannu sekä hiekka että nurmialustalla, nurmella edelleen välillä hukassa, jos ei kato mihin laitan palloset. Tätä pitää treenata enemmän, erityisesti sit kisamitoilla.

Kaukoja oon treenannu aina silloi tällöin muutaman toiston siinä ohimennen. Erityisesti I-S-M -vaihto on alkanut sujumaan hyvin, oon ylpeä siitä! :) Välimatka on ollut lyhyt, sitä pitää muistaa kyl pidentää pikkuhiljaa.

Ruudun paikkaa treenattiin joku päivä, nurmialustalla kans. Hieman meinas sekoittaa merkkiin, jota olin treenannu edellisenä päivänä. Lisäks en ollut jaksanut laittaa ruutunauhoi. Äkkiä kuitenkin älys korjata alustalle, mut meni hirveellä banaanilla koko ajan, mitähän tuokin oli?? Tuntu et oli aina menos merkille mut muisti alustan sit aina just ennen sitä merkkiä, siitä se banaani... Otin tosi monta toistoo, kunnes tuli lähes suora linja oikealle paikalle.

Jääviä oon testannut irtonaisina ensin, sitten seuraamisen yhteydessä. Todella hyvin menee, ei näyttäs sekoittavan yhtään, paitsi ekan kerran kun otin seuraamisesta seisomista, ni meni istumaan. Varmaan tottumuksesta, kun oon niin paljon treenannu istua. Pitää muistaa siis treenata muistakin jäävejä ihan seuraamisen kanssa. Liikkeellelähtökin alkaa näyttää ihan nätiltä!

Luoksaria en oo kauheesti treenannu, pitäis tehdä enemmän. Stoppia oon tehny tulemalla ite vastaan, et sais hieman vauhtia lisää. Toimii, mut häivyttäminen vaikeeta, meinaa taas valua heti ku ite pysyn paikallani. Mut tulemalla vastaan saan sen pysähtymään hyvin kovastakin vauhdista tosi nopeasti.

Noutojen kaa oon aloittanu luovutusprojektin. Aika hyvin on tähän asti tajunnut, tarjoaa paikkaa ite, jos seison hiljaa. Jos sanon sivullekäskyn, ni menee aivan upeesti. Tunnarikapulan kaa menee hyvin, pureskelu ja märehtiminen on vähentynyt hurjasti. Metallia pitää treenata enemmän.

Seuraamista oon tehny aika vähän, lähinnä tosi lyhyitä pätkiä kontaktia ja käännöksiä. Kontakti hyvä lyhyellä matkalla, käännökset toimii hyvin, vasurille käännöksessä peppu kääntyy tosi kivasti. Kiinnostais kyl tietää, mikä ihme siel kokeessa tapahtu...

Hmm, mitähän muuta me ollaan tehty? Käyty pissalenkillä, tehty hömppää, nukuttu (Zero), nautittu kofeiinin yliannostus (Mä), tehny töitä (mä), näytetty söpöiltä (Zero) ja tehny viel vähä enemmän töitä (Mä).

Ja arvatkaapa mitä!!! Mä, siis MÄ en oo juonu kahvia Puolanreissun jälkeen KERTAAKAAN!!! Uskokaa tai älkää, mut oon ollu kahvilakossa jo moneen viikkoon!!!! Take that!!! :D Ennätysten kirjaan pääsee varmaan mun kauppa-alan saavutuksetki, kävin nimittäin ekan kerran reissun jälkeen ruokaostoksilla viime sunnuntaina. Juu, turha varmaan mainiata, et tuli syötyy muutama annos pussikeittoa ja nuudelia. Mut pussikeitot on hyvii. Ja nuudelit kans. Mut nyt hommiin. See you.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa