Agiliykuumetta ja terveysuutisia.

Hei apua, mitä täs tapahtu? Mun bloggeri on vaihtanut ulkonäköä, ihan karseeta! Vitsit mä vihaan näitä automaattisia päivityksiä!!!!!!!!!!!! Tää on ehkä just niin epäselvä ku olla voi.

No, mun ei pitäny tulla tänne haukkumaan typerää bloggeria, vaan kertomaan uutisia Zerppaeläimestä.

Kipulääkkeet loppu toissapäivänä, eli torstaina, nyt siitä on siis lähes kaksi vuorokautta, kun se on viimeksi saanut. Torstaina annoin lääkkeet pari tuntia myöhemmin ku tavallista ja olin kuvittelevani pientä aristamista jalassa, joten jännityksellä odotamme.

Mielestäni se ei nyt kuitenkaan aamulenkillä ontunut, joten toivo elää. En oo kuitenkaan enää yhtään varma mistään ja saatan olla täysin sokea kaikelle... Antibioottikuuria on jäljellä vielä kolme pientä vaaleanpunaista oikein miehekästä pilleriä, sen jälkeen sekin loppu ja kauhulla odotamme tulevaa.

Mulla on kauhee agilitykuume, oon tässä viimeiset pari päivää lukenut ahkerasti parasiittiuusintaan katsomalla hienoja agilityvideoita.

Tässä on meille tavoitetta: Kepit

Tässä on kivat keppien sisääntulot: Sisääntulot

Ainoo mikä häiritsee, et koira on vasta 14 kk. Aika paljon saa olla keppitreenii takana, et saa tuollaiset kepit.

Muitakin videoita löytyy, mis joku alle vuotias pentu tekee yli 20 esteen rataa sujuvasti. Mun mielestä tollainen ei enää edes hymyilytä. Pitää olla ihan hiton paljon treenii alla, et pystyy tollaiseen ja mikä ihmeen kiire ihmisillä on?? Eihän sitä pentua nyt pumpulissakaan tarvii pitää, mutta mun mielestä yksivuotiaskin koira on vielä ihan lapsi, eikä siellä maajoukkueessa nyt heti kaksivuotiaana tarvii olla! Mulla ainakin on tuhat tärkeämpääkin asiaa opetettavana pennulle, ennen ku alan rikkomaan sitä agilityssä. Mun seuraava koira mm. osaa kävellä hihnassa kiskomatta, osaa ohittaa koiria nätisti, osaa kulkea metsässä irti muiden koirien ohi, kulkea julkisissa, rentoutua agikentän laidalla, hallita vireensäätelyä jne jne. JA osaa luottaa muhun. Zero ei osaa yhtäkään noista, sen sijaan se osasi tehdä rataa yksivuotiaana ja seurata puolivuotiaana nätisti. Fiksua. Puolustukseksi täytyy sanoa, et Zero teki vielä 15 kuisena rimat maassa ratoja, et kauheen nopeasti sen kanssa ei edetty. Ekat kisat kisattiin yli parivuotiaana.

No, saas nähdä, mitä aiheesta tuumin, sit kun se unelmien tyttölapsi sieltä tulee :P Siihen asti näkemiin. Palaan takaisin matojen pariin. Oon lukenut koealueen jo muutaman kerran, enkä voi edelleenkään kehua osaavani luetella esim. hevosen tärkeimmät loiset. Kokonaisuus hämärtyy, mitä enemmän luen. Mur.

No mut näkemisiin.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa