Masennusta, edistymättömyyttä ja uusia temppuja.

Aaargh. Mä en kestä enää.

Parannusta ei tapahdu. Yhtään ei oo koiruus taas edistynyt. Edelleen vaan ontuu. Mut pakko on kattoo nyt tää antibioottikuuri loppuun, ennen ku rupeen liian hätäisesti tuomitseen. Oon koittanu suihkuttaa tassua kylmällä vedellä, mut ei näyttäny helpottavan yhtään. Oli vaan kärsivän näkönen, ku oli tassu jäässä :'(

Zero osaa jo peukun, etusormen ja pikkurillin. Oon antanu niille nimet yksi, kaksi ja viisi :)

Yritin opettaa puhaltaa kuplia, mutta Zero alko vaan latkia valtavan kokoista kuppia tyhjäksi. Ennen kuin se muuttui pallomahaksi päätin suosiolla lopettaa ja keksiä jotain muuta.

Otettiin metallin pitämistä, puunoudon eteen tulemista ja ohjattua. Nyt se osaa oikeankin. Kaukojaki otettiin joku päivä, ihan vaan maahan ja istu, ettei joudu turhaan rasittaa jalkaa.

Yritin eilen opettaa kielen näyttämistä. Sinänsä helppoo, ku se lipoo huuliaan koko ajan, ku oon antanu nakin, mut luulen et tuo on melko tiedostamaton liike, Zero ei ainakaan yhtään tajunnu, vaik syötin melkein koko purkillisen nakkeja.

En jaksa enäääää.

Oon ihan varma, et koiruus on aivan jumissakin ja saan taas viikkokaupalla hieroa ja kuntouttaa sitä. Ja sen lihakset on ihan surkastunu olemattomiin, niin ainaki tuntuu. Niitäkin saan taas viikko tai kuukausitolkulla rakentaa uudestaan.

Voisin opetaa sen juoksemaan yläkertaan ja murisemaan pahasti naapurille, aina kun se hakkaa rumpujaan. Mä vihaan, vihaan, VIHAAN sitä jumputusta. Varsinkin kun yritän lukea aivojen anatomiaa ja patologisia muutoksia siellä. Patologisia muutoksia tapahtuu ihan kohta minunkin aivoissa!

Aaaaargh. Ei ole enää masennussuklaatakaan. Ei palan palaakaan. Taidan mennä hukuttamaan itteni kylpyammeeseeni. Ai niin, eihän mulla oo kylpyammetta. No Zeron juomakuppiin vaikka.

Kommentit

  1. Voi Zeroa. Toivottavasti pian tapahtuu parenemista. Ja Lean aivoille ei toivota patologisia muutoksia. Nyt käyt ostamassa suklaata/jotain muuta hyvää ja katsot telkkaria/leffaa niin lujaa ettei naapuristakaan äänet kuulu : )

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa