Tuhat ja yksi treenipostausta

Tää on jo päivän tuhannes postaus, mut olkoon. Pakko päästä tänne kertomaan treeneistä ja hehkuttaa mun pientä mustavalkoista. Sitä paitsi mulla on niin laho pää, etten muuten enää muista, mitä me treenattiin. Btw tää on myös syy miks käytän pyöräillessä kypärää; mun herneaivoissa on sen verran vähän aivosoluja, etten halua menettää niitä vähäisiä jotka mulle on suotu ;)

Seuraaminen

Palkkasin eka muutama paikallaolo, tää on nyt kunnon kuuri! Sit paikkaa, juoksu alko sujuu parin toiston jälkeen, oli tosi nättiä ja tiivistä. Sit käännökset ensin ilman koiraa. Vasemmalla Zero tuntu jäävän taas jalkoihin, mun piti kunnolla hidastaa ja kääntää päätä et sain onnistumaan. Oikee puolestaan oli tosi löysä, piti taas hidastaa ja kääntää päätä, et sain jotenkuten onnistumaan.

Metalli

Yritin saada vauhtia ja intoa peliin. Sainkin muutaman onnistuneen, mutta sitten kun otin luovutuksen mukaan, hidastui taas ja jäi toooosi kauas. Aina vaan se jää kauas, tein ite ihan mitä tahansa :( Tulee kyl lähemmäs, kun korjaan eli otan askeleen taaksepäin, mut tuntuu et tästä on jo tulossa tapa. Ensin kauas, sit mä peruutan, sit tullaan lähemmäs... Otin viel takaakiertoakin, et sais vähän tuota liikkumista.

Luoksetulo

Eka läpijuoksuna, ennakoi seisomisen. Uudelleen, nyt oli hyvä. Vauhtia oli aika sopivasti mun makuun. Sit pysäytys kolmannelle tötsälle, oli hyvä, sit läpijuoksu, sit pysäytys tokalle tötsälle, sekin oli hyvä. Nyt pitäs sit joku päivä kokeilla ilman takapalkkaa, nouseeko vauhti sitten? Entäs miltä stopit näyttää, jos vauhti kasvaa? Jännä, kun ihmisten blogeja stalkatessa oon huomannu, et monella näyttäs olevan ongelma, et jos koira tulee hitaasti, ni stoppikin on hidas, sit kun koira tulee nopeasti luo, niin stopitkin on nopeat. Meillä on kyl ihan päinvastoin :P

Istu

Eka palkkasin seuraamisesta, oli tosi hyvää, ei jälkeäkään siitä kauheasta Zerppasesta, mikä oli silloi aikaisemmin. Istumisetkin oli hyviä. Vaihtelin vähän käskyä, eka otin tooosi pitkän seuraamisen, sit otin viel kulman väliin, sit otinkin vaan kaksi askelta. Zero suoriutui kaikesta hyvin. Sit vahvistin vielä paikalla istumista, hyvin pysyi. Ite taas mokasin kunnolla, kun huusin jes ja ihmettelin, kun koiruus karkaa. Aaaaargh, pitäs vähän miettii, mitä suustaan päästää ja mitä koiraltaan vaatii!!!

Eli yhteenvetona

- seuraamisen ongelmat johtuu siitä, et mä en osaa liikkua
- sivulletulokuuria pitää jatkaa, lupaavia tuloksia saatu
- luoksaria ilman takapalkkaa - mitä tapahtuu?
- Istu toimii. Tämän se osaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Erikoisjäljen FH1 säännöt

Agikisat Riihimäki 12.10.

Tokon sääntötulkinnat ja yleisimmät virheet kokeissa